måndag 20 juni 2011

Home sweet home..

Hemma igen efter en jätte trevlig helg med otroligt fina människor. Ni är guldvärda allihop. :) Bröllopet var fint och de hade jätte roliga lekar. Efter bröllopet for vi till ett ställe där de "tillverkar" skinn och läder. Det var riktigt intressant, såg en dö-snygg ryggsäck men den kostade över hundra euro så den fick nog lämna dit. ;)Igår for vi via Haparanda på lite shopping så hemresan blev lång, å jag köpte skorna som jag visade upp i ett inlägg här tidigare. ;) Idag har jag jobbat, börjar sju denhär veckan vilket är otroligt skönt ! :D


Några bilder :

Uppstädade innan bröllopet. :)



De gifte sig i Pajala kyrka.

Vackert :)

Ronni hittade sudoku i sånghäftet :)

De hade satt upp frågor som man skulle svara på :)

Han var så söt när han spelade ;)

Brudparet :)

Denhär lekan var skitkul, men bilderna belv suddiga.



En sista bild på det vackra brudparet. :)

5 kommentarer:

  1. Tusen tack igen Frida för den härliga överraskningen du & Ronni gjorde åt oss! :) Det var super snällt :D

    SvaraRadera
  2. Haha ;) Int va he så stort, men bra ni gilla e :D

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade din blogg. :) Va fin den är!
    Skulle du annars vilja skicka bilder från vårt bröllop till mig, på min e-post?! Nångång när du har tid eller så. :)
    /Hanna
    min epost: aktadej_@hotmail.com ! :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan, tack :) Visst kan ja de, vill du ha av hela bröllopi eller bara bilder av du å Rippa ? :)

    SvaraRadera
  5. Nå får du skicka från hela bröllopet om du vill de :)

    SvaraRadera