torsdag 8 december 2011

FÖRKYLNING

Sitter i soffan och förbereder för de två sista dagarna i skolan.
Börjar snart vara klar med allt som skall göras, då behöver jag inte göra så mycket på helgen. :)

Veckan har rusat iväg, jag hade tänkt att jag skulle hitta på en massa skoj men förståss har jag dragit på mig världens förkylning och har inte orkat med något annat än jobb. Eller en sak, jag har fått klippt mig. I tisdags bilade jag iväg till Annemo i Larsmo och hon klippte mig. Jag hamnade "i diket" på väg dit så någon snäll bonde fick dra upp bilen med traktorn men jag tycker att det var värt mödan för jag är jätte nöjd. Stort TACK ! :)


Njut av jobbet imorgon ni som jobbar sista dagen innan helg, de skall jag ! :)

4 kommentarer:

  1. :)...he låter som mig som har bönder och andra glada gubbar att dra upp mig..de händer så snabbt då....Jag har en färsk haircut oxå. Hoppas vi ses snart! Lille

    SvaraRadera
  2. Haha, ja tänkt faktiskt på te :D Jaa, har du inte fått hedi "pappri" na ännu ? :)

    SvaraRadera
  3. Nej, inget papper ännu...har smått börjat vänja mig vid tanken att fira jul här...:(...nå, den som lever får se!

    SvaraRadera
  4. VAAH? Int en chans att ni sku fir jul tär! Ni får no skynd åpå döm liti nu !

    SvaraRadera