onsdag 8 februari 2012

THIS IS ME

Jag fick en kommentar om att jag skulle berätta lite om mig själv, varifrån jag kommer och sådär.
Jag har funderat en stund över hur man skall börja och så, men kom fram till att det är lättast att skriva det som kommer upp i huvudet.

Jag heter alltså Frida Wiklund och kommer från Pedersöre, närmare sagt Ytteresse. Jag är 19 år gammal. Jag har åtta bröder och två systrar, en mamma och en pappa. Jag har en pojkvän som heter Ronni som jag tycker väldigt mycket om. Jag flyttade till Helsingfors i höstas för att studera vid Arcada. Jag har fina vänner som gör mej glad när jag ser dem. Jag är kristen. Jag tycker om att vara ut och röra på mig och vill jobba med att motivera andra till att göra det också.

Eftersom jag inte kan göra kollage och det skulle bli flera sidor om jag skulle lägga bilder på allt jag tycker om fick bara mina bröder plats. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar