tisdag 3 april 2012

dagen tisdagen

sedan jag kom hem från skolan har jag pendlat mellan min säng och dator, med ett undantag när jag var på vessa! och vad har jag hunnit med? om man ser det från den sidan som mina lärare säkert vill att jag skall göra är svaret: INGENTING, eller rättare sagt en halvklar planeringsuppgift som skulle vara klar om jag skulle ha sparat den på rätt sätt. Om man ser det från den mera hälsosamma sidan för kropp och själ är svaret: en skön powernap som i och för sig gjorde att jag blev ännu tröttare men ändå, massor med godsaker som jag tror främjar tankeverksamheten, skype samtal med bror i esse och syskonbarn. skype samtal med syster i florida (som berättade att hon ringt fem gånger igår fast jag inte ens var online) och hennes gäster (bror med familj).
Så egentligen har jag fått en hel del gjort och nu väntar samtal med älskling :) <3

utsökta! finns att fås i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar