lördag 22 september 2012

Det som inte blev

Innebandyn som jag så sett fram emot slutade med en massa förvirrning över olika bussar och när vi väl satt på rätt buss och steg av på rätt ställe hittade vi inte var vi skulle spela. Vilken besvikelse alltså! Hur som helst hade jag mina gäster väntandes på mig när jag slapp hemåt. :) Det var verkligen trevligt, på kvällen hann vi med djupa diskussioner om huruvida man borde införa ordet hen eller inte, kontrollbehov som en av dem nästan två, påstod att de hade och lite allmänt vad som är pågång just nu :) Sedan sov vi ett par timmar och de åt frukost och for iväg. Jag var glad att få fara och sova igen och de var säkert ännu gladare att äntligen få påbörja sin resa på riktigt. Nu har jag tagit igen lite sömn och sitter och njuter av morgonmålet innan jag skall fara iväg på nästa äventyr :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar