måndag 4 juli 2011

Festligheter..

Helgen har varit full v festligeheter :) På lördagen stod min syrras bröllop på schemat och igår blev mitt syskonbarn konfirmerad. :) Grattis till dem alla tre :) Bröllopet var otroligt fint, har aldrig varit på nåt liknande bröllop. Och allting gick bra och smidigt.

Först skulle de fotograferas av en fotograf. :)

Jag fick hålla i buketten i kyrkan.

Äntligen gift :D



Dehär flickorna förtjänar mycket beröm, de sjöng en otroligt häftig sång otroligt fint :D

Jag och älskling <3

Konfirmanden, www.idamadeleine.blogspot.com. :)

Gunvald från Beck var också här på besök. :)

4 kommentarer:

  1. Vilken fin brud! Jag har faktiskt träffat hennes man, de passar nog utmärkt för varann :) Skön kommentar på sista bilden, skratta på mig ;D

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja de passar nog bra ilag :)

    SvaraRadera
  3. Va vacker du och din syster va :D

    SvaraRadera