lördag 30 juli 2011

Härliglördag

Är hemma en sväng för att duscha och ställa mig så tänkte uppdatera här.

Imårse ringde klockan 05:15, då var det bara att stiga upp eftersom jag, Ronni och Ronnis pappa skulle åka till Munsala (de är där och jobbar nu) för att göra klart nånting. Så idag har jag lyftat takstolar (!) inte varje dag. Arbetet tog inte så länge, så vi fortsatte en stund med att städa husvagnen di har där. Jag märkte ganska snabbt att jag kände mig mera hemma med städningen än med att vara med och spika rävhus. ;)

Vi kom till Ronnis igen redan en 11 tiden, då for vi till stan och äta, sen lade vi oss i solen och somnade bums ! :) Å nu är jag här igen, skall snart hoppa i duschen och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på :) Trevlig dag hittills. :D

Häär har jag varit idag .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar