torsdag 22 november 2012

FPA TÅRTA

Vinkade av Manda idag eftermiddag, det var riktigt roligt att ha henne här. Vi hann gå i mycket butiker och laga god mat och slappa. :) Efteråt for jag och Ida och äta tårta till FPA med alla andra pensionärer eftersom det fyllde 75 typ. När vi for ut kunde vi inte hålla oss ifrån helium ballongerna, vi pratade konstigt och kände oss som 12 åringar, men lika barn leka bäst och lite skoj får man väl ha ibland ;) Hemma har jag egentligen inte gjort så mycket, övat lite jomppa och skall hoppa i duschen nu, när morgondagen är över kan jag andas igen!

Ajaa, nu har jag också använt upp allt mitt lediga diskutrymme för bilder. Förstår mig inte riktigt på detta, men får titta på det någon annan gång! Utan bilder blir ni nu iaf.

4 kommentarer:

  1. alltså he händ me ida å !!! va e dähär fö skämt ?? vem vill blogg utan bildre ?! vitsi man blir arg, man får ju byt blogg om di ska fittas på dehär sätti!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha Frida ja börja skratt lite tå ja läst dehär, va du arg tå du skreiv e? :D Men he e no sant, men int vill ja byt blogg helldä :/

    SvaraRadera
  3. hahha :D såde smått kanksi man kan säg ;)typ liti såhe : http://www.youtube.com/watch?v=RrPjtfQlaKc :D ne int vill ja heller men ja måst kuna lägg in bildre !!! :(

    SvaraRadera
  4. Haha, Robert äger ju på sant :D men nu har du ju bildre igen på bloggen ? :)

    SvaraRadera