fredag 16 november 2012

VÅR DAG

Tänk att vi har varit tillsammans i fyra år nu. Tiden har rusat, men ändå minns jag den där kvällen så bra. Jag är otroligt tacksam och glad för att jag fått dela de här åren med dig. Du står bakom mig i alla väder och är min bästa vän. Önskar att jag kunde dela denna dag tillsammans med dig, i din famn. Nästa år. 








Det är ju inte första gången som vi är ifrån varandra, skype dejt börjar duga riktigt bra nuförtiden - även på fyra års dagen

För ett år sedan: Tre år

3 kommentarer:

  1. Grattis till lägenheten Frida och till er fyra års dag. Ni är underbara tsm och lyckligt lottade :) <3 Hoppas vi ses snart <3

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda! :)

    SvaraRadera
  3. Ååh, tack Frida, va fint sagt :) see u soon <3
    Och tack Annemo så mycket :)

    SvaraRadera