onsdag 27 april 2011

HOPPREP

Inleder arbetveckan med lite träning, eftersom min mage inte ville samarbeta med mej i joggingspåret kompenserar jag med lite hopprep. Min bror köpte ett hopprep bara för några veckor sedan, till först orkade knappt hoppa en minut, men med lite övning börjar det gå bättre och bättre. Fram till Nice run skall det användas flitigt ! ;)

Påskhelgen har annars varit riktigt skön. Vi har råkat vänner och familj, ätit gott och tagit det lugnt. Bättre kan det inte bli. Denhär veckan är kort, onsdag redan imårgon, då skall jag träffa Frida, har inte sett henne på vem vet när. Det blir kul. På lördag är det vappen, vad som sker då har jag ingen aning om, tiden får utvisa det :)


Hoppas ni blir inspirerade av denna suddiga hoppreps bild :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar