lördag 23 april 2011

Kommer inte på någon rubrik

Sköna påsk ! Jag har redan hunnit med en massa. :)

På torsdags kvällen for jag med mamma, pappa och Paul till kyrkan. Det var otroligt stämningsfullt, speciellt i slutet då de täckte borden med svarta dukar och släckte alla lampor. Sen kom Ronni och vi for och köra lite i stan och till hans.

Igår kom Ronni till vårt tidigt, vi for till bön här i Esse, sedan åt vi middag här hemma. På kvällen råkade vi Annemo och Jontti, vi for hem tidigt eftersom Annemo skulle i jobb. När vi kom till Ronnis började vi se en film, men jag var så trött att jag somnade, när Ronni förde hem mig konstaterade vi att Annemo redan hade jobbat en och en halv timme !! ;) Så kan det gå.

Trots att jag kom hem sent steg jag ändå upp tidigt. Jag har redan hunnit sitta i solen och diskutera boken kärlekens fem språk som Paul håller på att läsa just nu, jag kom fram till att jag också måst läsa den. Dessutom har jag städat lite i mitt rum, och just var jag uter på årets första länk med kort byxor, härliga vår :)

Ikväll är jag riktigt sugen på att inleda grillsäsongen ! Jag skall prata med Ronni och se om han är på hugget ;) Vi får säkert med några andra par också :)

 Vi har en liten "dava" vid vårt, på vintern kan man skrinna och på sommaren simma. Nu håller isen på att smälta och min bror fick en lysande idé ! Han skulle kolla om isen håller för honom ännu..

 Kort efter att han tagit sig ut fick vi svaret... Mamma, pappa och jag skrattade en god stund :D


Mitt fönster just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar