torsdag 19 maj 2011

en vecka till

Torsdag idag redan, jag håller på att bli smått stressad. Veckorna rusar iväg och helgerna går, om möjligt, ännu snabbare. Nästa vecka åker pojkvännen till Italien och då skall jag vara otroligt aktiv. Jag är en lite av en kontrollmänniska, känner jag att jag inte har koll över läget blir jag stressad, vilket resulterar i att jag inte får något gjort. Det vill vi ju inte att skall ske nuu ;)

Studentresultaten har kommit till skolan, imårgon tror jag att jag skall ringa och fråga hur det gick för mej :) På lördag skall jag å pojkvän till stan för att köpa en kostym åt honom. Och på söndag blir det shopping för mej i Vasa med Frida.


Nu skall jag göra en lista på alla dagar jag skall vara ledig i sommar, det blir inte några vill jag lova ;) Efter det blir det en timmes lång länk (läs 15 min. ) ;)

Ha en trevligt helg :)

Det här är jag i egen hög person ;)

Det här är min pojkvän ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar