måndag 30 maj 2011

Måndag

Tänkte bara uppdatera bloggen nu när jag har lite tid för en gångs skull :)

Idag har jag varit hela dagen i stan. Till först med mamma, vi handlade lite till studentfesten och jag fick ett snyggt armband som jag skall ha på dagen D. :D Sedan kom Manda, vi for och äta till Vietnam och några minuter i solarium, vi hann även gå i några butiker och nu har jag fixat allt inför inträdesprovet på onsdag. Idag fick jag läst ut boken, men jag skulle ännu måst repetera det som jag läste i början. Snart skall jag åka till jobbet. Jag har bara två kväll denhär veckan och det är otroligt skönt, jag tror inte jag skulle hinna med allt annars . ;)

I helgen har det kalasats, Ronni blev färdig båtbyggare. Nångång när jag hinner skall jag ladda upp några bilder här på bloggen från hans dag :)

Nu skall jag gå och breda mina bröd. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar