torsdag 25 oktober 2012

Happy day..

Helg imorgon, dee nice! Stannar i hesa å tänker tillbringa helgen med Ida, vi e båda pank och sku vila jör en massa roligt så får se hur mycket på minus vi är efter helgen :) 

Skola idag då, idrottsmuseet var riktigt intressant tyckte jag faktiskt, handlade mest om stora idrottare från Finland genom  tiderna och OS 1952. Vi skulle svara på några frågor medan vi gick runt, annars skulle väl ingen haft nytta av besöket. ;) Sedan samlades alla som var på museet för att planera högskoledagarna, det var också givande och vår monter kommer att bli bäst :D Gjorde tortilla till mig när jag kom hem så nu är jag mätt och belåten. Kvällen tror jag går i städandets tecken, det är så stökit här att det skulle vara roligt att få det lite finare, men får se vad jag orkar med :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar