söndag 21 oktober 2012

Helgen

Vi tjuvstartade helgen redan i torsdags efter vi hade skrivit tent (som jag btw fick en fyra i ;)) och for på kaffe med några klasskompisar. På fredagen for jag till skolan bara för att jag trodde vi skulle ha närvarotest som vi inte hade! Sedan for jag och Ida på mässa, det var trevligt men jag var nog lite besviken på deras gratis-saker :P Efteråt for jag och vänta på Ronni till tågstationen, första gången han kom hit sedan han var här med mamma och pappa och hjälpte mig att flytta. På fredag kväll blev det innebandy och pizza mys! Lördagen shoppade vi och åt god mat, idag har vi chillat, varit ett varv till prisma och så vinkade jag av honom en sju tiden.

Tråkigt att det alltid går så fort när man har gäster här och ännu tråkigare att vinka av dem! Men nu laddar vi för en ny vecka, det blir nog bra :)

bilderna får tala för sig själva










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar