måndag 15 oktober 2012

Last weekend

Är på väg till hesa igen, jag har varit hemma nästan en vecka, men det känns typ som två dagar! Räknade nyss ut att jag under denna helg (tors-sön) har suttit i skolbänken 37 timmar. Utöver det har jag suttit i bil sammanlagt ca. 8 timmar så timmarna som blir över har jag ägnat åt sömn och pojkvän. Dock har det varit väldigt givande PT helg och det börjar kännas att man verkligen kan nåt :)

Här är lite bilder från den senaste veckan :)

 förra onsdagen utförde jag lite tester åt min kund

föreläsning 
 Ida in action
 innan crossfit i lördags, så taggade och sjukt kul träning 
 hemhemma blir allt så mycket vackrare
 prövade en häftig jacka idag i stan, dock styrde min studerandebörs!
 kaffe med söt idag innan jag steg på tåget


2 kommentarer:

  1. Faktiskt häftig jacka! Den som du hade på crossfit träningen såg mycket bekant ut :) ...

    SvaraRadera
  2. Jo, ojj, ja det kan hända att den e bekant för dig, men de va så att det blev jätte bråttom på morgonen å min va i hesa, så föreslog mamma dendär, så de e hennes fel ;)

    SvaraRadera