tisdag 11 oktober 2011

En vanlig tisdag..

Sitter och väntar på att min mat skall bli klar, idag blir det köttfärslimpa fylld med grynost och klyftpotatis, nam :) Började klockan åtta idag, med gymnastik, det var min grupp som skulle hålla lektionen och det var riktigt roligt. Sedan hade vi repetition inför anatomi tenten, på fredag skall det sitta ! Så ikväll blir det läsning.

Annars hade jag en riktigt skön och avslappnande helg med min älskling här i storstan, på lördagen orkade vi släpa oss till Itäkeskus men annars så var vi bara här i läggan och åt ;) Och nu till helgen tågar jag upp till Östebotten, det skall bli skönt att sätta sig på tåget efter att ha skrivit anatomi tenten.

Laddar upp några bilder från helgen :



 Vi skulle försöka oss på hoppbild, men dethär var det närmsta vi kom ;)
 Lördagens morgonmål ;)

Always tortilla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar