fredag 21 oktober 2011

lovely friday !

Har nu klarat första perioden i Arcada ! :) Ja e stolt, hoppas allt e godkänt också ;)

Hade sista tenten idag, som räckte mycket längre än jag hade trott. Därav blev det ingen mässa för mig. (De har en hälsa, mode och skönhets mässa här i helgen) Sen kom jag hem, har ätit, bakat macrons som int blev till nånting ! Äsch då. Nu just sku ja fara på länk me kämppis, men knä vila int häng me nå så ja for bara på en kort promenad istället. Å nu sitter jag här, snart får jag hämt Manda från tåge, de blir kul. :D

Annars, trevlig helg till er <3


Fick denhär bilden på hotmail från nån dag sen, min syster är och hälsar på andra systern till Florida och de sitter och mumsar i sig goyo där hela dagarna.
Fy va fusk, å titta hur de snålar också !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar