torsdag 6 oktober 2011

Grå torsdag..

Ida är en grå och tråkig dag, jag vet inte riktigt vad jag skall börja syssla med.
Har varit i skolan några timmar och börjat på ett grupparbete som faktiskt var ganska kul.
Nu sitter jag och söker psykologiska teorier om tonåren, skall snart börja laga mat och sen får vi se hur mycket jag orkar med sen ikväll ;)
Fick veta igår att Ronni nog kommer hit i helg, tur är väll det ;) Han kanske kan fixa "min" cykel som kraschade igår.. Det är faktiskt helt förståeligt, konstit att det inte har hänt förrän nu ;)


Nåja, ta hand om er :)



2 kommentarer:

  1. Jag har varit på "jobb intervju" idag, som läget är nu får jag jobba 10timmar/ månad.:) mycket va...men de lär nog bli mera../ Lillemor

    SvaraRadera
  2. Va rolit, bra att börja med lite och sedan jobba upp sig :) Prata just me andra syrran, de har börjat packa :D

    SvaraRadera