måndag 3 oktober 2011

Helgen i ord

Är just hemkommen från veckans första lektion, simhopp :) Nu håller jag på att göra mat och klockan 12 börjar anatomi föreläsning.

Min helg har varit riktigt fin.
På fredag tågade jag hem, träffade ett par vänner för att planera till bästa Jennis bröllop och sedan på kvällen kom älskling för att uppvakta mig, rosor och en helt otrolig present !! Men det bästa var att jag fick tillbringa kvällen med honom. <3

På lördag satt jag vid frissan klockan 10 för att få festfrisyr inför Jenni och Mybbens bröllop. Ronni och jag skulle vara deras chaufförer och allt vad det innebär och det var riktigt roligt :) Sedan blev det dags för vigsel och bröllop, så otroligt fina de var och hela bröllopet var så vackert :')

Med en minimal sömn for Mamma, pappa, bror, Ronni och jag ut och äta till sesam på söndagen. :) Sen hann vi chilla lite innan det var dags att åka till tåget. Alltid lika tråkit att åka, speciellt på söndagar med jag hade Jenni och Mybben med på tåget så det kändes lite tryggare att de satt där i samma vagn ;)
När jag steg in till min lägenhet var det första jag hörde av min kämppis "ja sku no vila ita liti mejr åv hedi go jag laga tå föri" Hem ljuva hem tänkte jag då :D

Nuu är mina makaroner klara, jag skall ladda upp bilder sen från helgen, har fotat sjukt mycket från bröllopet :) Tjaao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar