fredag 25 mars 2011

Florida

Ida e dan här då jag, min bror och min syster äntligen åker iväg.
Vi startar härifrån en 12 tiden, flyget går från Helsingfors kl. 7:50 på lördan,
då flyger vi först till London, sedan till North Carolina och till slut till Miami..
Från Miami väntar en bilresa över en timme till Palm Beach, och då är vi äntligen framme.
Vi kommer dit natten till söndag finsk tid. Så det blir en lång resa ! :)

Tiden vi skall tillbringa där är två veckor, vi har planerat några saker vi skall göra, men
framför allt ta det lugnt och bara njuta. :)


Jag skall försöka att blogga så mycket jag kan när jag är där, packar med datorn så klart ! :)


Nu skall jag börja ställa mig snart så jag kan tillbringa de sista timmarna innnan jag åker med min älskling <3


Ha det så bra och njut av våren !




Några bilder jag googlat från Palm Beach ! Hoppas jag också får fina bilder där :)

1 kommentar: