söndag 20 mars 2011

Söndag

Sista dagen på helgen då igen, börjar bli smått nervös över morgondagens utmaning med tanke på hur otroligt lite jag har läst ! Och inte blir det mycket läsning idag heller, eftersom nu sitter jag och väntar på att klockan skall bli lite mer så jag kan åka till Ronjamins (han hatar när jag kallar honom det, kanske för att det är ett flicknamn?), vill ju inte komma dit när han äter morgonmål direkt ;)

Denhär helgen har varit vän-rik ;) I fredags pratade vi med några av Ronnis kompisar och igår var vi samlade några "friaspar". Det är så sällan man råkas allihop, var och en har fullt upp med sig själva :P

Å nu har jag listat ut hur man får en bild hit till bloggen (=frågade av vänner) Så idag skall jag ta med kameran till Ronnis i hopp om att få en bild hit till bloggen :)


Trevlig söndag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar