måndag 21 mars 2011

Sommarlov ..

Japp, praktiskt sett har jag just inlett mitt sommarlov :) Det känns ju skönt ! Jag måste ännu till skolan denhär veckan för att söka in, men det är ju inget långt ärende ;) Finskan idag var jätte svårt, fattade ingenting kändes det som.. Får se hur det blir när resultaten kommer..

Annars har jag fått lönebrev idag, samt mtt bikini från H&M, ett som passade denhär gången, det får snart åka ner i min resväska ! Underbart :)
Snart skall jag ta itu med en del av allt som skall göras denhär veckan, innan jag åker på semester ;)


Igår for jag och älskling ut å gå på isen, vi hade med kameran som ni kanske ser :) Är en nybörjar på allt som heter design ännu, men ett steg lägre har jag absolut kommit som har fått in en bild till designen :)

Trevlig vecka :)

Ronni fick agera fotograf igår, han är super på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar