torsdag 31 mars 2011

Doing fine

Idag har vi varit och shoppat till ett Mall, hittade en del. :)
Efter en hel shopping dag var vi alla lite hängiga så vi har tagit det lugnt
med strand-promenad, bastubad och poolsimmning. :p

Gårdagen spenderades på stranden och på kvällen var vi ut och äta med Steves broder och hans fru. :)

En dag besökte vi också goyo, ett ställe var du äter glass ;) jag har fått ett
mini jobb här också, på fredagen skall jag åka och städa ett hus, intressant !:)

Morgondagen kommer att bli en varm dag på stranden, om vädret håller :)

Klockan är halv 12 och jag håller på att somna så det får bli mer en annan gång ..

Gonatt,(ps. Ronni, jag har använt alla sex skor jag hade med ! ;) )
Paul talade med mig för tre minuter sedan och nu ligger han i soffan och snarkar, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar