måndag 14 mars 2011

Modersmål ..

.. är äntligen över ! :) Det är så skönt att få säga att det är över. Hur det gick bryr jag mej faktiskt inte det minsta om nu just, jag är ju ändå godkänd ;) Det är det som räknas !

Helgen har varit precis som en helg skall vara, man skall vänta på att få mysa med älsklingen, äta gott (det gjorde jag minsann, eftersom Ronni hade köpt en massa godis på båten) och hinna träffa vänner :) Det hann vi en liten stund igår :)

Ikväll blir det att ta tag i engelska läsningen, wish me luck ! :P

Nu kom mamma hem med mitt nya bikini jag har beställt från H&M så nu måste jag rusa och prova det ;)

4 kommentarer:

  1. Hur har du tänkt läsa på engelskan? Kan du ge mig några tips ? :) Annars, vad gör du på lördagkväll? Om du inte har planerat något särskilt så kunde vi kanske hitta på nåt ? :)

    SvaraRadera
  2. Oj måst man läsa på he å ?? Hehe, nää men ja håller på att läsa en bok nu faktiskt, på engelska tå (y) :) å så antar ja att ja kollar igenom grammatiken dan föri ? men du har ju skriva tu rejj, relax ;) Lördag kväll ? Alltså int har ja planera na ännu, men ja måst no hind vara litee med min pojkvän, fö bakett denhär heljen ses vi int på 3 helgar ;) men en stund i börjani åv kvälln? gar no utmärkt fö mej :) vi måst höras ! :)

    SvaraRadera
  3. Jess, men vi kan no ta de en annan helg för jag har jobb till klockan sex så det blir så stressigt :) lycka till med engelskan ! :)

    SvaraRadera
  4. okeej, men vi måst ta e nadegang tå :) Tack å lycka till själv ! :D

    SvaraRadera