fredag 11 mars 2011

Underbara fredag, vädret är sämsta tänkbara, men för mej spelar det ingen roll. :)

Idag har jag hunnit städa, jag stod på alla fyra och skurade WC golvet, duktigt :) Just var jag och handlade lite med mamma. Sen hämtade jag ut min bok som jag skall läsa inför intädesprovet, en tjock spygrön bok fick jag, men den lockar faktiskt mera än finska böckerna nu just !! :)
Jag har också kommt på en lysande idé. :) Jag skall samla hop ett gäng till Nice run, jag har redan halva gänget :) Var intresserad redan förra året, men det blev inte av, men i år hoppas jag att det blir av. :D

Nu skall jag stoppa i mej lite mat, sen hoppas jag att jag orkar med lite träning här hemma. :)

Min älskling är på väg hem från sin korta visit till Stockholm, så ikväll skall jag mysa med honom !! :)


Hoppas ni får en trevlig helg, trots vädret ;)


Telefonkvalité ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar